Mannskapsbørsen. – Finn mannskap, eller mønstre på!

Hjem Forum Tromsø Seilforenings Forum Mannskapsbørsen. – Finn mannskap, eller mønstre på!

Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
  • Forfatter
    Innlegg
  • #2104
    aa-tombruker
    Medlem

    Post her om du er på jakt etter noe å seile med, eller om du har dyrisk lyst til å seile. Oppfordrer til å legge igjen telefonnummer og/eller epost slik at man kan ta kontakt direkte

    Christian

    #2595
    Tom Opdahl
    Gjest

    Mob nr: 94309856

    Bare ta kontakt. Sier aldri nei til seiltur 🙂

    #3203
    Kjetil Falkum
    Gjest

    Hei!

    Jeg jobber i Tromsø en periode fremover, og stiller meg til rådighet som mannskap til både ragatta og turseiling i 2012-sesongen!

    Jeg er ledig på kvelder og i helger i det meste av juni, samt fra midten av august til begynnelsen av september.
    I september-november er jeg mest ledig søndager og mandager, samt dagtid de andre ukedagene.

    Seiler-CV:
    – Nybegynner-, competent crew- og RYA Dayskipper-kurs hos Boreal Yachting/Ivar Bertelsen i 2006-2008
    – Mannskap på S/Y Rødhette i tirsdagsregattaen hele 2007-sesongen (vi kom sist nesten hver gang…)
    – Mannskap på S/Y Hayabusa transport Bergen-Tromsø 2007
    – Turseiling med egen båt, en Albin Ballad, på øst/sørlandet 2008-2012

    Jeg er sånn passelig omgjengelig og stort sett alltid blid. Er vant til både å lede team og jobbe i team, og etter noen år som kaptein på egen båt er jeg veldig klar for å lære av mer erfarne seilere igjen! Jeg jobber for tiden som inspisient ved Hålogaland Teater på en stor musikaloppsetning. Arbeidstidene er derfor noe varierende, men jeg rydder plass så godt det lar seg gjøre dersom det er mulighet for å komme seg på sjøen!

    Vennlig som vanlig,

    Kjetil Falkum
    Tel 91 17 17 31
    epost kjetil ætt plym dått no

    #3542
    Jaap v Rijckevorsel
    Gjest

    Hei Hei!

    I’m moving to study in Tromso for the following 2 years, and found this website underway at Oslo Airport.

    I am looking forward a lot to see the Tromso Seilforeningen; i guess i will find my way there soon! I’ve been sailing most of my life, mostly at the cost of studying ;-).. I’m always keen to go out; night or day; racing or cruising! Last two summers i have given an introductory course at Svalbard Seilforeningen.

    Short CV:
    RYA Yachtmaster Offshore
    Racing: Mumm 30 (Tour de France), Swan 45 (NW-European circuit), Volvo 60 (RORC circuit) and various sportsboats. Mostly as a bowman, ok to do other positions.
    Cruising: NW Europe, Australia, Antarctic peninsula, Svalbard
    Teaching: Various keelboats, Snipe.

    Feel free to get in touch if you’re short for crew, or need a few hands to do some maintainance etc!

    Jaap van Rijckevorsel
    jaapvr at g mail
    +31644004303

    #5964
    evaldno
    Medlem

    Hei.
    Jeg trenger mannskap til høstens Blue-Cup turregatta i Hellas.

    Se http://www.vernicos.gr

    Evald Nordli
    90951153

Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.